Det offentlige Danmark
Vi hjælper dig med:
Borgernær, brugervenlig og fremtidssikret – indenfor budgettet
Det skal være nemt at være borger i et digitalt Danmark – med god grund. Borgernær service og selvbetjening kan gøre os danskere gladere og spare fælleskassen for udgifter – en rigtig win-win.
Men det er ikke altid nemt at være i det offentliges tjeneste.
Du skal være lyttende, empatisk og borgernær. Men datadrevet. Du skal innovere, forandre og holde mange bolde i luften. Især fordi brugerrejserne har så mange berøringsflader. Du skal sandsynligvis også effektivisere – uden forringelser.
Desuden må der for alt i verden ikke opstå fejl. Protokollerne skal overholdes, så sikkerheden er i orden. Styr på GDPR, tilgængelighed og NIS2, tak. Men husk nu den grønne omstilling! Og hvor langt er du med AI-initiativet?
Det offentlige arbejder typisk i – eller er afhængige af – store, komplekse organisationer, processer og regelsæt. I Pentia har vi erfaring med at få ting til at ske i den virkelighed.
Vi kan hjælpe dig med at skabe den borgernære selvbetjening, de digitale platforme og den arkitektur, der i sidste ende sparer ressourcer.
Vi kan også klæde dig og din organisation på, så I selv driver arbejdet, skaber indsigterne og bruger dem til at gøre livet lettere for os alle sammen – for eksempel vha. ny teknologi som AI.
Sammen kan vi skabe sikre, intelligente løsninger, der virker, og understøtte en fleksibel, brugerdrevet organisation, som er klædt på til fremtiden.