Serviceaftaler & Løsningsoptimering

Et stabilt og fleksibelt digitalt fundament er selve udgangspunktet for, at du kan levere forretningsresultater. Det fundament kan Pentia sikre dig.


Service Delivery Management, Application Management, serviceaftaler eller løsningsdrift- og vedligehold, bliver oftest associeret med de tekniske opgaver omkring problemhåndtering, support, releasehåndtering og systemopdatering.

Hos Pentia mener vi ikke at service hverken bør eller skal stoppe der.

For at en løsning kontinuerligt skal kunne udvikle og optimere forretningen er det væsentligt at driften an løsningen både dækker teknisk, brugeroplevelse, forretningsprocesser og organisation og derfor dækker vi serviceaftaler for vores kunder med et meget bredt ydelseskatalog.

Vi arbejder proaktivt med:

  • Performanceovervågning og -tilpasning.
  • Løbende design- og brand-compliance overvågning på tværs af kanaler.
  • Tilgængelighed og compliance.
  • Tilpasning af samarbejdsmodeller.
  • Løbende sundhedstjek af løsninger og platforme.
  • Uddannelse og videreuddannelse af slutbrugere.
  • Udviklingsprocesser, DevOps og release management.
  • Onboarding af udviklere og udviklingsteams hos kunden eller 3. part.
  • Multi-vendor og gatekeeper roller.
  • Support og problemhåndtering.
  • System- og platformsopdatering.
  • Drifts- og omkostningsoptimering i cloud.

Fuldt ejerskab og tryghed

Vi kan tage fuldt ejerskab over videreudvikling og proaktiv drift af jeres løsning, og sammensætter vores service og Application Management ydelser efter jeres behov – for at sikre jer løbende forretningsværdi, stabilitet og budgetmæssig forudsigelighed.

 

Kontakt os, hvis du gerne vil vide mere


Nikolaj Bo Christensen
Account Manager
nbc@pentia.dk
++45 3113 1952

 

 

Nic Circle