Customer Data Platform

CDP & Personalisering

  • Valg af teknologi og udbyder
  • Etablering og opsætning
  • Data: modellering og real-time integration
  • Datadrevet personalisering
  • Datamigrering
  • Segmentering og profilering
  • Optimering af kunderejser
  • Omnichannel kundeoplevelser
  • Predictive analytics
  • Behavioural targeting
  • AI-drevet personalisering
  • Compliance
  • Data privacy og content management

Jo bedre du kender dine kunder, jo mere relevant er du. Og kan du samle dine datakilder i en 360-graders kundeprofil, så kan du levere skræddersyet, personaliseret kommunikation i real-time.  

Netop derfor er en Customer Data Platform (CDP) en vital del af den moderne MarTech-værktøjskasse. Den samler og organiserer data om jeres kunder, medlemmer eller brugere og løfter kommunikation og strategiske kundeindsigter til næste niveau. 

Men CDP-landskabet er stort og broget. Det rummer både organisatoriske og tekniske udfordringer at komme i gang med personalisering og dataindsamling.  

I Pentia har vi erfaringen og kan hjælpe med best practices, dataanalyse, valg af CDP-løsning og udvikling af en personaliseringsstrategi. Sådan sikrer vi et effektivt og målrettet arbejde med din kundekommunikation. 

Hvad skal du kigge efter i en CDP?

Kontakt os

Vil du gerne høre mere?

Ved registrering giver du samtykke til, at Pentia Group må kommunikere og markedsføre til dig i henhold til Pentias privatlivspolitik. Vi behandler dine oplysninger ansvarsfuldt og med respekt for dit privatliv, og du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage.

Kunde:Dansk El-forbund
Se alle projekter

Dansk El-Forbund fastholder medlemmer med personalisering og CDP

Udforsk projektetUdforsk projektet
Kunde:Djøf
Se alle projekter

Børnefamilierne elsker Djøfs digitale barselsberegner

Udforsk projektetUdforsk projektet
Nærbillede af baby med blå øjne, der leger med en træklods
Kunde:FK Distribution & Minetilbud
Se alle projekter

Fra print til Danmarks største digitale tilbudskanal

Udforsk projektetUdforsk projektet
Kvinde kigger smilende på en smartphone
To tilgange til

Din Customer Data Platform

En composable CDP 

Hvis du vælger en composable CDP, får du en modulær løsning, der giver dig fleksibilitet og skalérbarhed i håndtering og aktivering af kundedata. En composable CDP giver jer mulighed for at integrere de bedste komponenter til dataindsamling, behandling og aktivering via API'er og mikroservices. Med denne løsning kan du løbende tilpasse løsningen efter jeres voksende databehov og organisatoriske modenhed og tage højde for datacompliance – en mere omkostningseffektiv tilgang, hvor du kun køber og integrerer det, du har brug for. 

En packaged CDP 

I en samlet eller packaged CDP får du en alt-i-én platform, der inkluderer alle komponenter til at indsamle, klassificere, lagre og aktivere kundedata. Den kommer med faste foruddefinerede værktøjer og integrationer, der kræver minimal udvikling og integrationsindsats.

Skal vi ikke tale om dig i stedet?

Thomas Eldblom

CTO & Partner

te@pentia.dk+45 2689 3355LinkedIn

Rikke Clausen

Managing Director, Pentia Shift

RIC@pentia.dk+45 6035 3028LinkedIn