Selvbetjeningsløsninger & Portaler

Pentia har i årevis stået for udvikling og integration af en lang række populære selvbetjeningsløsninger og portaler på tværs af både organisationer, offentlige og private kunder. Løsninger som dagligt bruges af tusindvis af mennesker.


Udvikling og etablering af 
kundeportaler og selvbetjeningsportaler bør tage udgangspunkt i den gode brugeroplevelse og en stærk forankring i organisationen og forretningsprocesser. Effektiv digital service er ikke noget brugere blot forventer, det er noget de kræver!

Komplet end-to-end proces

Pentias sammensætning af det bedste inden for forretningsforståelse, service- og brugeroplevelsesdesign, udvikling og systemarkitektur gør, at vi kan hjælpe med den komplette end-to-end proces for udvikling og videreudvikling af jeres selvbetjeningsløsninger og portaler. Vi vælger platform uafhængigt og efter jeres behov: Microsoft Dynamics, SharePoint, Azure, SalesforceSitecore, Umbraco eller andre – og udvikler brugeroplevelser på tværs af digitale kanaler som web, mobilapp eller andre. 

Pentia kan hjælpe din virksomhed med:  

  • Analyse og kravsspecifikation 
  • Service design og design af UX og informationsarkitektur. 
  • Procesafdækning og governance modellering. 
  • Valg af systemer og platforme. 
  • Platforms- og løsningsudvikling. 
  • Web- og mobiludvikling. 
  • Integration til forretningssystemer samt procesudvikling. 
  • Ibrugtagning og træning, herunder lanceringsrådgivning og redaktøruddannelse.

Skal vi mødes?


Andreas Rask Lundsgaard

Business Development Director
arl@pentia.dk
+45 5360 0083