Danfoss

På vej mod grønnere data

Kunde 

Danfoss

Leverance

  • Value proposition & kommunikationsplatform
  • SEO-strategi & digital performance
  • Landing pages, indholdsudvikling og
    social media-kampagne

Hvordan vinder vi forretning fra en sværtilgængelig målgruppe, der ikke engang kender os?

Danfoss' teknologi findes i mere end halvdelen af verdens datacentre. Men brandet er stort set ukendt inden for Microsoft, Apple, Alphabet og resten af verdens største datacenterudviklere. Eller rettere, det plejede at være ukendt.

Som resultat af en vedvarende kampagne har Danfoss nemlig formået at omgå de sædvanlige mellemled i datacenterforsyningskæderne, og i stedet opnå en direkte linje til de sværttilgængelige udviklere.

Vores leverance dækker alt fra strategi til eksekvering i denne igangværende kampagne.

Samarbejdet er varetaget af Klausen & Partners – en del af Pentia.

Skyline i storby om aftenen.

"Klausen og Partners har hjulpet os med at hæve niveauet for Marketing leadgenerering i Danfoss. Med en meget specifik målgruppe har datacenterkampagnen skabt resultater, der ligger langt over vores benchmarks. Oven i det har det været en fornøjelse at arbejde med teamet."

Marlene Birk Puggaard

Senior Marketing Project Manager, Danfoss Drives

Brian Carlson

Brian Carlson

CEO hos Klausen and Partners A/S

Brian Carlson