Brüel og Kjær

Brüel & Kjær: Flere digitale leads booster bundlinjen

Kunde 

Brüel og Kjær

Leverance

Ny digital løsning

Første møde med potentielle kunder sker typisk via digitale ’touchpoints’.

Derfor har Brüel & Kjær formuleret en ny strategi og udviklet et nyt digitalt fundament.

Vi har været med på rejsen som strategisk og eksekverende digital samarbejdspartner.

Brüel & Kjærs nye digitale løsning er knudepunkt for virksomhedens kommunikationskanaler. Og det nye digitale økosystem har fangarme ude på de sociale medier og i søgemaskinerne.

Du skal kunne finde informationerne om Brüel & Kjærs produkter med få klik, og derfra skal vejen til dialog være kort. For at skubbe på lead-genereringen har de desuden tilføjet langt flere call to actions på hjemmesiden.

”Ambitionen har været at lave en digital løsning, som hurtigere konverterer interesse til dialog. Og det er lykkes. Vi er meget tilfredse”

Rune Steenberg

Lead Generation Manager, Brüel og Kjær

”Vi har udvidet paletten af kontaktmuligheder, så du nemt kan spørge os uanset, om du har et meget specifikt spørgsmål eller bare en generel forespørgsel. Det kan vi se virker, og vores måltninger for leads er klart”

Rune Steenberg

Lead Generation Manager, Brüel og Kjær

”Vi har gjort det muligt at søge informationer fra flere indgangsvinkler. Nogle kigger efter specifikke produkter. Andre søger svar baseret på et behov. Derfor har vi bygget små universer af viden op omkring vores produkter”

Rune Steenberg

Lead Generation Manager, Brüel og Kjær

Andreas Rask Lundsgaard

Business Development Director & Partner