BoConcept og Pentia skaber digitale resultater sammen
Kunde
BoConcept
Leverance
Ny marketingplatform til BoConcept
Skab en sammenhængende købsoplevelse – og mere omsætning
BoConcept har en ambitiøs digital strategi: at skabe et flot og sammenhængende digitalt univers til deres lækre møbler, så kunderne kan se designet og sanse kvaliteten – og samtidig kan få alle nødvendige fakta.
Det digitale univers har skræddersyet content, og formålet er at friste og understøtte købsprocessen. Det digitale og analoge er blevet bundet bedre sammen, og den samlede købsoplevelse står skarpere.
Pentia har samarbejdet med BoConcept siden 2014, og vi har i denne proces hjulpet møbelvirksomheden med digital transformation på både et strategisk og eksekverende niveau.
En fleksibel og content-fokuseret platform
Pentia har bygget en forretningskritisk platform til BoConcept baseret på Sitecore 9 og ren kode. Platformen understøtter BoConcepts ambitiøse content marketing-strategi, og formålet er at skabe mere trafik og salg i butikkerne.
Fremtiden indebærer flere integrationer til BoConcepts andre digitale systemer, så vi binder det digitale økosystem bedre sammen, og vi bruger data for at skabe en personaliseret, sammenhængende brugerrejse baseret på reel brugeradfærd.
En fremtidssikret marketingplatform – og en bedre kundeoplevelse
Glem alt om ”Big Bang”. BoConcept og Pentia har været enige om en stabil, metodebaseret proces, hvor forbedringerne er blevet implementeret og afprøvet løbende. Drejebogen har været et digitalt ’roadmap’, som vi har udviklet i fællesskab.
Pentia har desuden hjulpet med det indledende strategiske arbejde.
- En fremtidssikret, fleksibel marketingplatform baseret på Sitecore 9.0 og ren kode
- En stærkere ’customer experience’
- Et forbedret samspil mellem det digitale univers og de analoge butikker
- Et digitalt ’roadmap’, der understøtter strategien
- En platform, der kan integreres med alle systemer
- Mulighed for personalisering baseret på data og brugeradfærd.