Det kan vi hjælpe dig med
Eksekverbar og adfærdsdrevet strategi
Få en adfærdsdrevet strategi, der ikke kun virker på papiret. I både vores strategi-sprints og -rådgivning tager vi udgangspunkt i både forretningsbehov, kundepotentialer og adfærden i din organisation. Det sikrer en strategi, du rent faktisk kan eksekvere og forankre.
Indsigt i dine kunders behov og ’failure demand’
Prøver du at fjerne konsekvensen af udfordringer i kunderejsen og kundetilfredsheden? Eller løser du problemerne, der hvor de opstår? Ved at afdække jeres kunderejser, identificerer og adresserer vi gennem motivation, adfærd og kundeproblemer årsagen til jeres ’failure demand’. Det gør jer i stand til at løse de problemer, det giver forretningsværdi at få løst.
Fra problemer til værdifulde løsninger
Vi kan hjælpe dig med at innovere din forretning ved at forme den adfærd, der skaber værdi. Vores innovationsforløb giver dig ny indsigt i dine kunders problemer og oversætter dem til konkrete, afprøvede løsninger, der er klar til eksekvering.
Find din forretnings største potentialer
Med et potentialesprint får du på én uge identificeret og prioriteret forretningspotentialer ud fra fx brugerbehov og nye teknologiske muligheder. Det giver dig et kvalificeret grundlag for at udvælge de projekter, der kan løse de behov, du har i din forretning.
Transformation ud fra effekt
Succesfulde transformationer har fokus på effekt og værdi frem for leverancer. Vi hjælper med at klarlægge, hvilke ændringer og tiltag, der er nødvendige for at gøre din vision til virkelighed – og hvilke forretningspotentialer og -problemer, der giver størst værdi for dig at fokusere på. Med værktøjer som fx 'transformation maps’, 'impact roadmaps’ og 'capability maps’ får du strukturerede styringsredskaber, der sikrer, at du bruger din forretnings kapacitet på de opgaver, der giver reel forretningseffekt og får samlet organisationen om et fælles mål.
Organisatorisk implementering
Mennesker følger ikke naturligt med innovation, forandringer og transformationer. Vores forløb kortlægger organisatoriske behov og forudsætninger og driver forankring af dine digitale løsninger, så din organisation er i stand til og motiverede for at drive dem.
Viden
Få din organisation til at elske ny teknologi
8 afgørende motivationsfaktorer
Direktionsgangene mærker et presserende behov for at, at deres organisation tager nye digitale værktøjer til sig for at bevare momentum. Men ny teknologi er kun så god, som de hænder, der skal håndtere den. I denne artikel introducerer vi dig derfor for 8 motivationsfaktorer, der har afgørende betydning for, om du lykkes med at forankre ny teknologi solidt hos dem, der skal bruge den – og dermed får udnyttet teknologiens potentiale.