DSV

Revolutionerende velkendt

Kunde 

DSV

Leverance

  • Kernefortælling
  • Kampagne
  • Video og indhold

Hvordan introducerer vi en revolutionerende løsning, der har været tilgængelig i en B2C-kontekst i årevis? Med DSV ETA (Estimated Time of Arrival) kan DSV for første gang give kunderne præcise, realtidsforsendelsesdata i en B2B-kontekst.

Sammen med DSV etablerede vi en kommunikationsplatform for at introducere denne velkendte, men banebrydende service succesfuldt på tværs af Europa.

Løsningen hjælper kunderne med at planlægge effektivt, optimere arbejdsprocesser og opnå en helt ny grad af gennemsigtighed i logistikken.

Samarbejdet er varetaget af Klausen & Partners – en del af Pentia.

"Igen og igen demonstrerer Klausen and Partners en instinktiv forståelse af, hvad der kræves for at udføre effektiv markedsføring for en stor, vidtforgrenet organisation i en branche, der er underlagt globale begivenheder og udsving. Uanset hvad vi kaster efter dem, leverer de."

Christian Krogslund

Head of Corporate Marketing & Communication, DSV

Brian Carlson

Brian Carlson

CEO hos Klausen and Partners A/S

Brian Carlson