Helt siden 1800-tallet har Forbrugsforeningen arbejdet for at skaffe fordele til sine medlemmer via handel hos tilknyttede samarbejdspartnere. Netop deres forhold med medlemmer og samarbejdspartnere står dem nært, og derfor har brugervenlighed altid været en prioritet for dem — ikke mindst som led i deres videre digitalisering.
Med den nye app, udviklet på deres egen platform, har de fuld kontrol over udviklingen, funktioner og design, der gør, at de bedst muligt kan facilitere lige nøjagtig det, medlemmer og samarbejdspartnere efterspørger.
”Appen skal sikre, at medlemmer får den rette brugeroplevelse i forhold til det aktuelle behov. Vi ved, at det mål bliver ikke nået på kun én release, og derfor vil udviklingen ske gennem løbende tilføjelser af funktionalitet.”
— Ib Tinghøj Tulinius, COO hos Forbrugsforeningen
Både samarbejdet og den tekniske udvikling bygger på Pentias iterative Stratecution model.
Sådan sikrer vi, at retningen på alle projekter og løsninger regelmæssigt bliver korrigeret ud fra den data, vi samler ind undervejs. Vi genbesøger konstant listen af idéer og beslutter næste skridt af udviklingsprocessen herudfra.
Det sikrer konstant fremdrift i den rette retning.
Find appen der, hvor du normalt finder dine apps.