Event
Fra kundedata til hyperpersonalisering: Sådan tackler du en megatrend

Om morgenmødet
Dato og tidspunkt
30. april 2025
8.30-10.30
Hvor?
Islands Brygge 55,
2300 København S
Hvem er det relevant for?
Dig, der arbejder med kundekommunikation, strategisk digitalisering eller forretningsudvikling.
“Du skal kravle, før du kan gå – og derfor skal du have styr på din data, inden du kan lave personaliserede oplevelser for dine brugere.”
Det får du med hjem:
- Forstå hyperpersonalisering. Hvorfor er det vigtigt, og hvad gør det ved menneskelig adfærd?
- Hvilke værktøjer findes i dag: customer data platforms, kundedata og personaliseret kommunikation.
- Kortlæg dine behov. Sådan går du fra kundedata til single-view-of-customer.
- Den strategiske CDP: Fra dataplatform til kunderejse til forretningsværdi
- Case: Sådan skaber Dansk El-forbund engagement hos deres medlemmer med personalisering og en ny CDP.
Dørene åbner til kaffe, croissanter og netværk kl. 8.30. Vores talere går på kl. 9.00.
Er det relevant for dig?
Morgenmødet er relevant for dig, der arbejder med kundekommunikation, digitalisering eller forretningsudvikling og ønsker at bruge data strategisk til at skabe bedre kundeoplevelser.
Tilmeld dig og få indsigt i, hvordan du kan omsætte kundedata til målrettet personalisering og forretningsværdi.