Er du vores nye Service Delivery Manager?

Skal du være med til at sikre den højeste værdi og loyalitet?
DSC8234

Har du erfaring med Service Delivery management og med at skabe værdi i spændingsfeltet mellem det kommercielle og det tekniske?  

Leder du efter en sjov og spændende arbejdsplads med et unikt og udviklende miljø? Så er du måske vores nye medarbejder. Vi søger en Service Delivery Manager med min. 3 års erfaring med service delivery og levering af digitale serviceydelser til vores kontor i København.


Om dig og Pentias Business Operation Services

Som Service Delivery Manager er du med på hele kunderejsen.

Fra tilbudsgivning over onboarding og drift til løbende procesoptimering skal du være med til at sikre den højeste værdi og loyalitet.

Du bliver kundernes primære kontaktperson i Pentia Business Operation Service Team.

Kan du genkende dig i følgende beskrivelse hører vi gerne fra dig:

  • Du har et højt drive og har dokumenteret succes med udvikling af nye forretningsområder inden for service delivery.
  • Du har erfaring med større web og/eller cloud projekter, og du har stærke kommunikative evner.
  • Din erfaring har du formentlig fra et konsulenthus. Her har du håndteret kunder, hvor det digitale har afgørende betydning for deres forretning.  
  • Du har indsigt i web og cloud teknologier og har solid viden om, hvordan teknologi bedst understøtter kundernes forretningsmæssige ambitioner.  
  • Du har erfaring med at drive og motivere projektteams bestående af forskellige fagligheder.

Som Service Delivery Manager forventer vi, at du selvstændigt håndterer kunder og binder ender sammen både i kunderelationen og i samarbejdet med dine kollegaer i Pentia.  

Pentias projekter afvikles efter den metode og den teknologi, der passer til det enkelte projekt.

Det er den tekniske/forretningsmæssige kreativitet, vi lever af, og det er den, du skal evne at rådgive, formidle og konkretisere i afvikling af de projekter og ydelser, vi leverer.  

Du bliver ansvarlig for:

  • Team- og projektledelse for Business Operation Services
  • Udvikling og vedligeholdelse af servicekatalog
  • Udvikling og optimering af servicehåndbøger og -processer
  • Levering af serviceydelser og overholdelse af servicemål i henhold til SLA´er
  • Optimering af projektlevering
  • Ledelsesrapportering
  • Kontrakthåndtering
  • Kundemøder og tilbudsoplæg samt sikre at kunderne køber ind i vores services

Indenfor de første tolv måneder forventer vi at du har:

  • Skabt kommerciel værdi gennem nye og effektivt leverede serviceydelser
  • Eksekveret en vindende Go-to-market plan
  • Udvidet Pentias servicekatalog med 3-5 nye ydelser.
  • Sikret høj kundeloyalitet og kundetilfredshed for servicekunder
  • Markant øget medarbejderantallet i Business Operation Services

Hvorfor arbejde i Pentia?  
Vi repræsenterer faglig ekspertise i den høje ende, og dedikation, professionalisme og fokusering på opgaverne er en naturlig del af hverdagen, men vi gør det på et fundament, som er støbt på værdierne Sjov, Respekt og Ansvar.  

​Vidensdeling i Pentia er et kerne-element. Der skal altid være tid til at hjælpe hinanden og at dele nyerhvervet viden med kollegerne. På den måde kan vi løfte hinanden og gøre individuelle erfaringer til fælles erfaringer.  

Vi er overbeviste om, at overarbejde, envejskommunikation og urealistiske deadlines ikke fremmer hverken kvalitet eller glade medarbejdere. Det lever vi efter.    

I Pentia har vi over de sidste 23 år opbygget et unikt arbejdsmiljø. Vi har kombineret det at være et førende digitalt it-konsulent hus, som er med på de helt store og komplekse løsninger, med arbejdsforhold der skaber en god livsbalance. Det er også blevet præmieret af Great Place to Work adskillelige gange. Vi er bl.a. kåret som Europas sjoveste arbejdsplads!  

Hos Pentia får du bl.a.:

  • En ambitiøs arbejdsplads med fremragende muligheder for faglig sparring.
  • Dygtige kollegaer og et stærkt sammenhold  
  • Fladt hierarki og involvering i strategiske processer  
  • Uddannelseskonto, certificeringer og konferencer  
  • Masser af sociale arrangementer og events  
  • Super sundhedsforsikring samt konkurrencedygtig løn og pension 
  • Fede lokaler med udsigt over Københavns havn 
  • Dejlig kaffe, sodavand, slik, frugt samt morgenmad og frokost serveret af vores egen kok
  • Livsbalance – så der er tid til dig selv, venner, familie og fritidsinteresser

Sådan ansøger du:   

Søg stillingen ved at sende dit CV og gerne din motiverede ansøgning her via linket senest 10. September. 

Vi indkalder løbende til samtaler.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: HR Manager Jakob Lundvig på jlf@pentia.dk.

DSC8235

Om Pentia

Pentia er et uafhængigt digitalt konsulenthus fyldt med nytænkende strateger, designere og udviklere. Vi leverer kompetent rådgivning og de rigtige løsninger, der gør en forskel i din forretning.

Pentia beskæftiger 100 ansatte på kontorer i København, Aarhus og Malmø. Pentia arbejder inden for digital transformation og implementering samt strategisk rådgivning. Det digitale fokus og den dybe faglighed inden for disse discipliner er, hvad der differentierer Pentia fra de mere traditionelle, digitale bureauer, og gør Pentia i stand til at skabe og implementere teknisk komplekse og kreativt visionære løsninger, der samlet bidrager effektivt til kundens forretning.

Hos Pentia er der højt til loftet, en unik fællesskabsfølelse, og vi går op i at skabe gode rammer for vores medarbejdere.