Inside Sales Manager

Vil du være med til at få virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder til at realisere deres forretningsstrategier gennem digitale produkter og services? Så er Pentia det rigtige sted for dig.

Inside Sales Manager
Vil du være med til at få virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder til at realisere deres forretningsstrategier gennem digitale produkter og services? Så er Pentia det rigtige sted for dig.

Pentia søger en Inside Sales Manager til vores kommercielle team i København, der har solid erfaring fra et lignende job og minimum tre års relevant fra f.eks. projektledelse, presales, salgssupport og/eller bid management.

Rollen
Som Inside Sales Manager får du ansvar for at udarbejde alle former for tilbud - både til nye og eksisterende kunder. Der er altså tale om et job, som handler om at lede tilbudsprocesserne internt i Pentia. Dvs. at du, sammen med den kommercielt ansvarlige, definerer tilbuddets røde tråd, hvilke tekster der kan udarbejdes og herefter aktivere relevante fagpersoner i Pentia til at levere indhold. Du er ansvarlig for at fagpersonerne leverer til aftalt tid og kvalitet, hvorefter du formår at gennemskrive og tilpasse, så det samlede tilbud er af høj kvalitet.

I Pentia er vi optaget af at løse reelle forretningsproblemer og bruger de kanaler, værktøjer og teknologier, der skal til. Du kommer derfor til at arbejde med kunder i forskellige brancher og dermed også til at arbejde med alt indenfor marketing automation, app, web, e-commerce, data, integrationer, osv.

Jobbet vil udvikle sig over tid, men til en start, vil du have fokus på følgende arbejdsopgaver:

  • Lead på udarbejdelse af tilbud til eksisterende og nye kunder.
  • Planlægge tilbudsprocessen fra A-Z, herunder koordinering af de forskellige fagligheder der bidrager til at udarbejde tilbuddet.
  • Sikre høj kvalitet til aftalt tid på tværs af relevante fagligheder.
  • Sikre den røde kommercielle tråd gennem hele tilbuddet.
  • Udarbejdelse af business case og timepriser.
  • Vedligeholdelse og konsolidering af tilbudsdokumenter.

Hvem søger vi?
Vi søger dig der er:

  • Kommerciel

Du vil være kommerciel ansvarlig for at styre vores tilbudsproces i tæt samarbejde med det øvrige kommercielle team. Du besidder derfor en holistisk forståelse for Digitale Experience Platforme samt forstår menneskets interaktion med brandet, og har erfaring med den samlede brugerrejse herunder Strategi, Experience og Teknologi.

  • Digital

Du navigerer i det digitale landskab, forstår hvordan digitale løsninger bedst understøtter kundernes forretningsstrategier. Du stræber altid efter, at vi hjælper kunden med at identificere de rigtige forretningsproblemer, inden vi udvikler dem.

  • Struktureret

Du har styr på dine arbejdsprocesser og kan planlægge, hvornår og hvordan forskellige bidragsydere fra tilbudsgruppen, skal levere. Du er desuden i stand til at efterbearbejde inputs, så tilbuddet hænger sammen – både kommercielt og læsevenligt – fra A til Z.

  • Analytisk & Taktisk

Som person er du nysgerrig af natur. Du skaber overblik, forstår sammenhænge, og du evner at omsætte kunders målsætninger og behov til digitale løsninger. Du er god til at holde et taktisk overblik over mange aktiviteter, samt har øje for, men fortaber dig ikke i detaljer og overholder derfor aftaler og deadlines. Som person er du dygtig til at skabe fremdrift, er glad for tæt tværfagligt samarbejde og tillidsfuld dialog med både kolleger og kunder.

  • Varm

Du kommer til at samarbejde med højt kvalificerede kollegaer inden for forretningsudvikling, innovation, konceptudvikling, UX, design, udvikling, projektledelse mv. Så du forstår værdien af det tværfaglige teamarbejde, ligesom det falder dig naturligt at skabe plads til andre og have det sjovt i dagligdagen.

Vi forsikrer dig, at du bliver omgivet af et stærkt team. Og på toppen af det får du masser af samarbejde med 150 topprofessionelle mennesker på tværs af organisationen.

Det kommercielle team
Du bliver en del af et velfungerende og ambitiøst kommercielt team på seks skønne mennesker, hvor vi hjælper og støtter hinanden. Vi har høj forretningsforståelse og har salgs-værktøjskassen på plads. Vi har en høj faglighed og en sjov og uformel tone i arbejdstiden, og vi bruger også lidt af fritiden sammen til forskellige hyggelige arrangementer.

Hos Pentia får du:

  • En ambitiøs arbejdsplads med fremragende muligheder for faglig sparring og udvikling.
  • Dygtige kollegaer og et stærkt sammenhold
  • Flad struktur
  • Uddannelseskonto og konferencer
  • Masser af sociale arrangementer og events
  • Super sundhedsforsikring samt konkurrencedygtig løn og pension
  • Livsbalance – så der er tid til dig selv, venner, familie og fritidsinteresser

Sådan ansøger du:
Søg stillingen ved at sende dit CV og gerne din motiverede ansøgning via linket senest 9. juni. Vi indkalder løbende til samtale. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Business Development Director & Partner Andreas Rask Lundsgaard på arl@pentia.dk.

Om Pentia

Hos Pentia får du 150 dygtige kollegaer fordelt på fire kontorer i København, Odense, Aarhus og Malmø. Vi er nogle af branchens bedste til at koble forretning, experience og teknologi i digitale projekter, og vi gør det med øje for vores værdier: Sjov, Respekt og Ansvar. 

Vores leverancer bygger på en dyb forretningsforståelse, stærke digitale kompetencer, og sammen skaber vi de bedst mulige løsninger på tværs af fagligheder og afdelinger. Du bliver en del af en virksomhed, hvor vi prioriterer videndeling og balance mellem privat- og arbejdsliv højt, samtidig med at vi ikke går på kompromis med faglig dedikation og at skabe forretningsværdi for vores kunder.  

Pentia har i en årrække ligget i toppen af listen over bedste arbejdspladser i Danmark, og i 2020 fik vi igen en fornem placering på Great Place to Work’s rangering  af Europas bedste arbejdspladser.