Marketing Automation Webinar 2: Kortlægning af kunderejsen

Skal alle leads have den samme information fra dig? Ved du, om dine leads er klar til at købe, eller har de brug for mere viden? På webinaret får du viden om, hvordan du kan skabe salg, når du kender dine kunders købsrejse.
Ma Webinar2 Text
MARKETING AUTOMATION WEBINAR

 

 

Dato
Tid
Målgruppe
Forretningsudviklere, digitale ledere, CMOs, digitale specialister, digitale projektledere m. fl.
Talere
Mads-Peter Jakobsen, Business Director
Kasper Greve, Business Director
Sted
WEBINAR. Link tilsendes
Tilmeld

Der er stor forskel på, hvordan du skal kommunikere til én, som allerede ved, hvad han vil have, og én anden, som kun lige har anerkendt et problem.

Derfor er det vigtigt at få indsigt i, hvor langt dine potentielle kunder er på deres på kunderejse.

På webinaret får du råd om, hvordan marketing automation kan understøtte dit detektivarbejde med at identificere, hvor på kunderejsen det enkelte lead befinder sig.

Hvad får du med hjem:

Inspiration til, hvordan du kommer i gang med at kortlægge kunderejsen i din organisation, så du kan hjælpe dine leads videre mod et salg.  

Har du spørgsmål til webinaret?

Skriv til os på lis@pentia.dk

Agenda

09:45 Vi åbner den digitale lobby
10:00 Webinar: Kortlægning af kunderejsen
 

Du får indsigt i, hvorfor du bør kortlægge kunderejsen, samt hvordan marketing automation undersøtter dit modnings- og salgsarbejde.

Dette webinar henvender sig til deltagere, som gerne vil i gang med Marketing Automation eller som ikke skaber de resultater baseret på Marketing Automation, de have håbet på. 

10:30

Afslutning

Ma Webinar1 Text
Webinar 1

Leadgenerering i B2B virksomheder

På 45 minutter får du vores erfaringer med kundernes ændrede købsrejse, samt hvordan du tilpasser din organisation til at arbejde målrettet med leadgenerering.