Webinar

Webinar: Der er forretningsværdi i ”kundecentreret”. Men hvad betyder det?

I strategien står der, at virksomheden skal være 'kundeorienteret'. Men hvad betyder det egentlig for virksomheden og for de mennesker, der skal eksekvere det? På dette webinar vil vi binde strategiske tanker tættere sammen med eksekveringen af dem. Det er der brug for, hvis du vil se resultater.
Website Webinar 03
Dato
Tid
Målgruppe
CEO, CMO, Strategiske og Digitale beslutningstagere.
Talere
Thomas Madsen, Head of Experience & Strategy
Tilmeld dig her

En 'kundecentreret tilgang' er noget, vi taler om i dag, fordi vi har set, at det giver målbar forretningsværdi. Ordet ”kundecentreret” eller ”kundeorienteret” optræder også i mange virksomhedsstrategier.

Men hvordan arbejder du kundecentreret?
Hvad betyder det for virksomheden og for de mennesker, der skal eksekvere det?

Hvis du vil se forretningsværdi af din kundecentrede tilgang, skal den udføres i praksis. Derfor er det væsentligt, at der bliver bygget bro mellem det strategiske lag og det eksekverende lag, så alle kan arbejde effektivt ud fra samme forståelse.

Det får du ud af webinaret

På webinaret vil vi tegne omridset af denne bro, så du kan være med til at sikre, at ”kundecentreret” ikke bare er et ord i en strategi eller noget, vi taler om. Men noget I skaber resultater med.

 

 

OBS! Der er ikke flere pladser på webinaret

Spørgsmål?

Skriv til Louise på laj@pentia.dk
Louise kan hjælpe dig, hvis du mister linket til webinaret eller bare har brug for lidt vejledning.