Igennem dataanalyser kan vi sætte retningen for vores arbejde. Det giver os en følelse af kontrol og til en vis grad forudsigelighed - men problemet er, at imens vi analyserer, forandrer verden sig, og vores kunder ændrer adfærd. Det opdager vi først, når vi stikker hovedet op fra det lange, fordybende analysearbejde. Og så er det forfra. Igen.
Hvornår har vi analyseret nok?
Den rigtige feedback får du fra dine kunder. Så jo hurtigere du kan bringe din analyse hen til en validering hos dem des bedre. Det lyder logisk, men det er slet ikke så ligetil.
- For hvordan kan vi præsentere kunder for noget, der ’bare’ er en ide?
- Eller et produkt, der ikke er færdigt. Vil det ikke virke uprofessionelt?
- Koster det ikke også meget at udvikle noget ’bare’ for at teste det af?
- Og hvad nu hvis vi tager fejl?
Det får du ud af webinaret
På webinaret tager vi hånd om alle de bekymringer, som, vi ved, opstår, når analyse skal blive til handling. Og vi lover dig, at når først du ser, hvordan du kan arbejde med et kontinuerligt kundefeedback loop, og du ser hvilke resultater, det kan give, så vil bekymringerne virke uendeligt ligegyldige.