Djøf

Djøf: Børnefamilierne elsker den digitale barselsberegner

Kunde 

Djøf

Leverance

Digital barselsberegner

Bekymringerne for økonomi og barsel kan hurtigt vokse i takt med maven, når en lille ny er på vej, for det er fx svært at gennemskue, hvilken økonomisk støtte du kan få under barselsperioden.

Hos Djøf har de derfor udviklet en digital barselsberegner sammen med Pentia for at komme den udbredte usikkerhed om regler og rettigheder til livs.

Pentia har været med gennem hele processen fra strategi til eksekvering.

Resultatet er et brugercentreret digitalt produkt, hvor du ganske enkelt taster din families oplysninger ind i beregneren – og ud kommer et let overskueligt overblik over din barsel og økonomi.

Siden lanceringen er barselsberegneren blevet brugt af mere end 10.000 børnefamilier. Den er blevet et af de mest populære digitale produkter, vi har udviklet. Og den har givet Djøf værdifuld omtale, styrket brandet og skabt interesse hos potentielle medlemmer.

Tallene taler for sig selv:

  • 10.000+ børnefamilier har benyttet rådgivningen
  • 90% af brugerne er glade for barselsberegneren
  • 62% er medlemmer af Djøf
  • 38 % er ikke medlemmer
  • 3% af brugerne overvejer at blive Djøf-medlemmer
  • 78% synes barselsberegneren er nem at bruge

”Djøfs rolle er at være sparringspartner for vores medlemmer igennem deres karriere – også under barsel. Vi modtog mange spørgsmål om de komplicerede regler, og sammen med Pentia satte vi os for at skabe et stærkt digitalt rådgivningsværktøj, som kunne hjælpe vores medlemmer”

Lucille Fonnesbech

Digital Chef, Djøf

”Vi kan se, at værdifuld digital rådgivning gør en forskel, og da mange af brugerne ikke er medlemmer af Djøf, åbner barselsberegneren samtidig for nye forretningspotentialer og partnerskaber”

Lucille Fonnesbech

Digital Chef, Djøf

Andreas Rask Lundsgaard

Business Development Director & Partner